" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000" bgcolor="#000000">
zone story lucah
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Wednesday, April 26, 2006

kak ana

aku nak cerita pengalaman seks aku yang lepas lepas...aku ni pantang tengok perempuan yang dalam 30an keatasKalau yang dah kawin yang lagi aku bernafsu...Lepas SPM aku terus keja kilang...semaentara menunggu result keluar..aku kerja laa..cari duit poket.Kat tempat keja aku ni makoiii banyak betul makwe yang gatal2..Ina,Anis..kak Annie tapi yang aku berkenan sangat ialah kat kak Nah..dah kawin..cakap lembut...dia ni supervisor aku...tu yang lagi bestOrangnya kecik aje...buah dada dia yang tak boleh tahan tu...bulat segar mekar..bontot pun sama bulat sama rata...jalan pun tonggek sikit...itu yang tak boleh tahan..hari hari aku goncang bayang kak Nah...selalu pakai seluar jean dengan uniform...pakai tudung macam skaf tu...so kalau dia tunduk..nampak laa lurah dendam..sikit sikit je...Kerja aku hantar barang kat operator kat line..Kak Annie..masa hantar barang memang laa tersentuh sikit operator yang keja tu..kadang kadang lalu belakang diorang...tersentuh laa batang aku kat belakang...rasa kembang kepala konek aku..Kak Nah agaknya perasaan aku asyik je betul betul kan batang aku nii..hari tu aku tak pakai underwear..nampak laa sikit kepala cendawan aku mengembang..Kak Nah tegur aku masa aku masuk bilik dia hantar report.....amboi Din...kau kerja ka apa? kak tengok kau asyik gesek gesek mikrofon kau yang takda bunyi tu..tergelak aku dengar..malu pun ada..Terus Kak Nah tanya aku..hujung minggu dept kita ada annual dinner kat hotel di KL...kau nak datang tak?Aku angguk setuju jaa...Kak nak ajak kamu karaoke sekali boleh ?hhehehehe.....kami ketawaTak ramai yang datang malam Dinner tu ada laa 40 orang lebihhh...biasa yang dah berkeluarga malas nak datang lepak je kat rumah...Kak Annie pun tak dapat datang...dia sms kat Kak Nah kata dia baru projek dengan laki dia ..laki dia keja askar...baru balik dari operasi kot...air dah naik kepala laa tu...SMS tu Kak Nah tunjuk kat aku masa kita orang tengah ambik makan...Aku tanya Kak Nah pulak camna...husband tak ikut ka?kak Nah kata laki dia tak berapa gemar so camni...suka duduk kat rumah jaa...anak sorang ada kat kampung..mak mertua dia jaga.Wangi betul malam perfume yang kak Na pakai...baju merah pulak tu...keras batang aku bila fikir dia pakai underwear warna apa..seluar jean warna hitam...baju labuh tutup tundun sikit...masa tengah ambik makan dia tonggek tonggek sikit macam sengaja jee..ternampak la seluar dalam dia...pakai g string rupanya..sengaja laa aku gesel batang aku yang semi keras...kak Na ok je..mulalah aku merancang..Bila majlis dah tamat aku pun tanya..Kak Na balik dengan apa...rupanya rupanya dia dapat bilik untuk overnight...AJK katakan...Aku pula tuntut janji...Kak Na kata nak karaoke...saya dah sedia ni...tunggu jap kata KakNa..Nanti kak Na sms...dia tengah sibuk layan bos bos besar...Bilik 6012 lagi sejam...kakNa sms aku...Cukup masa aku naik lif ...aku ketuk piintu bilik.takda orang buka..tapi pintu tak berkunci.Masuk laa Din..tengah mandi ni...aku dengar suara kak NaLepas tu Kak Na keluar dari bilik...memakai baju yang sama tapi tudung dah takdeMalam ni boleh tak KakNa karaoke pakai batang Din...terkejut beruk aku dengar..aku tengok KakNa dah berahi semacam...tapi Din mandi dulu ok..Masa buka seluar batang aku dah mencanak...berkilat kepala...tak sabar aku nak cucuk pussy KakNa..Keluar dari bilik air aku tengok atas sofa KakNa melepak...aku duduk disebelah...harum semerbak bau perfume..batang aku dah keras gila...terangkat tuala mandi...aku yang dah gian terus meraba kakNa...mengeliat satu badan...tangan kiri aku mengosok bra dari luar baju Kakna...sedap Din...dah lama kak gian sebenarnya...dah lama akak nak hisap batang DinAku terus bogelkan kakNa...tertonjol puting yang diselaputi bra merah lace...g string warna merah...Dah basah sikit pussy Kakna....tertonjol biji kelentit bila aku jilat...Akak sedap...meraung kecil kakNa...batang aku habis lencun kena hisapAkak dah tak tahan ni...masukakan batang Din...kita doggy suruh kakNaDengan tubuh yang kecil..senang aku megangkat KakNa keatas...aku menjilat bontot sebelum masukkan batang aku...ahhhh betapa lazat bila pussy kakNa yang ketat menerima batang aku dari belakang...basah batang aku oleh air mani kakNa ...sedap laa Din...dah lama akak horny...Makin tinggi tonggek bontot kakna...makin dalam masuk batang aku...laju Din..laju..Din...KakNa yang semakin berahi tiba menjerit..hhaaaaaa....akak.... dah sampai....laju...laju lalajuuu Dinaku pun semakin berahi...menjilat belakang kakNa...mencium rambut dan leher...Din pancut dalam yeee....suruh KakNA...aku yang makin tak tahan terus melepas air mani ke dalam pussy .....Meleleh air mani dari pussy Kak Na....Sebenarnya kakNa dah lama tak dapat seks.....laki nya kena diabetes...akibat banyak makan ubat doktor...batang dah tak boleh keras....Nak pi berubat malu...akak juga yang menderita .....tapi takpa kini akak ada laki baru...hehehehehTiba tiba pintu bilik kami diketuk.....cepat cepat kakNa berpakaian.... pi jeling kat pintu....AJK sorang lagi....Kau nak apa Deris?tanya kakNa bila pintu dibuka...dah tido kaa....nak pi minum kat coffee house?...malam masih muda lagi....Deris cuba mengayat kakNa........aku dah letih laa nak tido....jawab kakNaDeris pun berlalu.....pandai Kakna kelentong....KakNa membuka almari tempat aku sembunyi...manalah tahu ...JAIS kaaa...sambil berdiri aku terus merraba buntut....aku ramas ramas ....kakNa pun ghairah semacam...best pulak bila romen gini...terselak tudung bila aku mencium leher kakna....sedap laaDin...batang aku dipicit macam diperah...aku membuka butang seluar jean kakNa....aku mengacu batang ke pussy ....seluar kini dah ke lantai...kakNa hanya memakai blouse merah dan tudung....seksi betul..kinky....aku meyuruh kakNa duduk disofa..terus aku menjilat pussy dia yang ditrim nipis....tak boleh tahan...aku menghisap...menjilat biji kelentit ....akak best gila....terbenam mulut aku dalam pussy kakNa...kejang kaki menahan sedap....merah pink pussy bila kena jilatGiliran aku pulak...sambil memegang tudung....batang aku yang dari tadi keras mencacak kini dihisap ...pandai kakNa...kepala cendawan aku dijilat,disedut....basah lencun kepala...berminyak campur lipstik kakNa...habis melekat kat tudung....aku suruh kakNa doggy style...kinky betul sambil pakai tudung.....aku pelan pelan pegang batang sambil acu kat pussy...buntut yang montok makin seksi bila aku meyelak blouse untuk mencari sasaran...akak dah tak tahan ni....cakap tuan punya pussy..bila masuk je batang aku...kakNa mengelupur sedap...kaki terkial kial terangkat bontot....sedapnya Din...batang aku bukan besar gila..tapi feeling aku dan kakNa tengah best...tu yang kasi panas...climax laa..pelan pelan aku mengoyangkan batang aku keluar masuk....aku tengok air mani ghairah kakna melekat kat batang ....pekat...buntut kecik yang seksi tu kembang kecut bila batang aku masuk....tangan aku memegang rapat bontot lemak berkrim tusambil batang aku keluar masuk...seksi...kakna ghairah betul..kuyu mata gila feeling batang aku keluar masuk....aku rasa macam bersetubuh dengan ustazah aku...kakNa mengosok pussy .. sambil merasa batang aku keluar masuk....sedapnya.makin lama aku makin laju......kakna merintih sedap....aku tengok badan dia dah tak tentu hala...tudung dah kemana...bergegar.....mencerut mencerut bunyi batang aku keluar masuk...meleleh air mani kat peha dia..batang aku apa lagi ....lencun....Din..akak dah stim gila....pancut kat atas bontot yeee....terus batang aku menyembur air mani ke atas bontot kakna...

1 Comments:

Blogger Allibabba16 said...

Hi..girl,student,janda,isteri kesepian gersang nakkan phonesex melancap whatsapp saya 01116561747

10:20 PM  

Post a Comment

<< Home