" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000" bgcolor="#000000">
zone story lucah
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Thursday, April 20, 2006

main dengan mak aku

cerita aku ngan mak aku,cerita nih jadi masa aku umur 17 tahun lepas aku spm dan duduk kat rumah jer. mak aku nih umur dia muda lagi baru 38, dia kahwin muda. aku dua beradik jer, kakak aku kat universiti.aku dah lama usha mak aku nih pasal aku selalu skodeng dia kena kongkek ngan bapak aku.memang syok tgk mak aku ngan burit tembam dia.masa benda nih jadi mak aku dah cerai dah ngan bapak aku.masa tuh pagi, aku bangun dalam kul 10. mak aku ada kat laman tgh bersihkan laman,dia pakai baju t ngan kain batik. buntut dia tergoyang-goyang masa menyapu. tegang batang aku tgk. aku pun terus pegi mandi.masa mandi aku melancap bayangkan mak aku. tegang betul aku rasa.lepas mandi aku sarapan dan aku dengar mak aku pegi mandi lak. lepas tuh dia kuar berkemban tuala singkat jer. terpampang dada dia dan buntut dia tonggek pasal tuala tuh kecik jer. balak aku tegang balik bila terhidang pandangan indah tuh.mak aku menuju ke bilik dia dan aku pun ekori senyap-senyap, cadang nak skodeng dia.samapai kat bilik dia aku tengok lalu celah lubang dinding. dia tgh keringkan badan, nampak segalanya. kote aku menegang gila. ntah perasaan mana rasuk aku , aku terus masuk bilik mak aku dan terkam dia. terus ramas tetek dan korek burit mak aku tuh. mak aku terkejut dan mula meronta nak lepaskan diri. dia menjerit-jerit marah, nasib baik rumah aku nih agak terpisah dari rumah lain kat kampung tuh.badan aku kira besar gak jadi senang nak pegang mak aku tuh, aku teruskan korek dan ramas. lepas tuh nak lagi senang kejekan mak aku, aku ikat dia ke katil ngan baju dia, aku satukan tangan dia keatas dan ikat ke kepala katil. sekarang aku dapat meikmati tubuh montok mak aku dgn lebih senang.aku pun mula menjilat dan meramas tetek besar mak aku tuh. memang besar dan montok dengan puting besar kecoklatan.aku gomol tetek mak aku tuh lama gak, siap gigit sikit. tetek mak aku dah tegang, puting dia keras menegak, tersenyum aku pasal aku tau mak aku dah mula stim.aku mula mencium kebawah pulak, menuju apam tembam mak aku yang berbulu lebat tuh. samapai kat tempat tuh aku kangkangkan kaki mak ku luas dan mula jilat cipap mak aku. wangi pasal baru mandi dan dah berair . banyak juga air mak aku, aku jilat burit dia dan gentel kelentit mak aku yang agak besar tuh. terangkat-angkat buntut mak aku yang besar tuh bila aku buat macam tuh. aku try masukkan jari aku kedalam burit mak aku tuh. ketat lagi mungkin pasal lama tak dipakai.setelah puas ngan foreplay tibalah masa aku merasa kehangatan burit mak aku tuh. batang aku dah bersiap untuk bertempur.mak aku terbeliak mata bila aku celapak kangkang dia. dia meronta lagi tak nak bagi aku kongkek dia. aku pegang kaki dia kemas kemas dan mula sorong batang aku masuk. pelan-pelan batang aku yang durjana tuh masuk ke dalam burit tembam mak aku. ketat juga burit tuh dan akhirnya sampai kepangkal. batang aku telah berjaya berkubang dalam burit panas mak aku sendiri. perasaan aku masa tuh betul-betul gembira dan thrill pasal dah lama aku bayangkan benda nih.lepas dah masuk tuh aku diamkan kejap, nak layan kemutan mak aku. pandai juga dia mengemut. lepas tuh aku mula mendayung. memula ku dayung slow dan makin lama makin laju. mak aku dah mengerang mcam jalang gian kote. aku pun jolok puki sedap mak aku tuh. memang syok dan sedap puki dia. mak aku lak dah mula tak ingat dunia. sedap kena pengangan kote aku. dia mula mengerang " arghhhh".tapi dia dah menangis. mungkin tak sangka batang anaknya sedang berkubang dalam puki dia. aku dah tak peduli dan semakin menikmati merogol mak aku sendiri. tetek dia yang besar tuh aku ramas- ramas sambil batang aku terus kelaur masuk cipap hebat mak aku. tetiba kote aku rasa dipicit kencang oleh kemutan puki mak aku tuh, rupanya dia dah klimaks. makin sedap puki dia. batang aku dah basah kena air nikmat dari telaga mak aku tuh. "sedap betul puki mak nih, saya akan balun puas-puas". lepas mak aku dah reda dari klimaks dia aku dayung balik. dalam 20 minit jugak aku mambalun puki hebat mak aku tuh. tetek besar dia bergoyang-goyang sambil aku menjolok dia menambahkan nafsu aku. aku dah nak kilmaks dah. aku terus menjolok dan akhirnya bila nak pancut aku jolok dalam-dalam, mak aku pun turut klimaks sekali lagi. banyak gak air aku semua masuk dalam burit mak aku tuh. lepas menikmati pancutan aku tuh aku pun cabut batang aku dan aku tengok mak aku masih menangis.aku tak lepaskan mak aku tuh, lepas berehat aku buat second round dengan gaya lain pulak. lepas 3 round kena rogol mak aku dah mula enjoy, dah tak malu untuk mengerang kenikmatan dan meminta. akhirnya di akhir round ketiga dia kulum batang aku dan aku pancut dalam mulut dia. tuh ler pengalaman aku kongkek mak sendiri. lepas nih aku cerita lak macam mana aku rogol kakak aku ngan bantuan mak aku. ok bye

7 Comments:

Blogger Lucy Saputri said...

klik disini untuk cerita lucah mak

1:38 AM  
Blogger Lucy Saputri said...

http://cerita.malay3gp.com/tumpang-rumah-kawan-anak-makcik-hot/

4:30 PM  
Blogger mrbond said...

Hahaha. Betul ke citer ni....
?//

6:59 PM  
Blogger yahya sayyadie said...

Ayat pumpang sial. Hahahahahahaa.

8:48 PM  
Blogger Nurul Iman said...

ayat tunggang langgang sial HAHAHAHBA

12:53 AM  
Blogger Nurul Iman said...

ayat tunggang langgang sial HAHAHAHBA

12:53 AM  
Blogger ahchai motor said...

Keraskoteaku

3:41 PM  

Post a Comment

<< Home