" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000" bgcolor="#000000">
zone story lucah
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Thursday, April 20, 2006

main dengan mak aku

cerita aku ngan mak aku,cerita nih jadi masa aku umur 17 tahun lepas aku spm dan duduk kat rumah jer. mak aku nih umur dia muda lagi baru 38, dia kahwin muda. aku dua beradik jer, kakak aku kat universiti.aku dah lama usha mak aku nih pasal aku selalu skodeng dia kena kongkek ngan bapak aku.memang syok tgk mak aku ngan burit tembam dia.masa benda nih jadi mak aku dah cerai dah ngan bapak aku.masa tuh pagi, aku bangun dalam kul 10. mak aku ada kat laman tgh bersihkan laman,dia pakai baju t ngan kain batik. buntut dia tergoyang-goyang masa menyapu. tegang batang aku tgk. aku pun terus pegi mandi.masa mandi aku melancap bayangkan mak aku. tegang betul aku rasa.lepas mandi aku sarapan dan aku dengar mak aku pegi mandi lak. lepas tuh dia kuar berkemban tuala singkat jer. terpampang dada dia dan buntut dia tonggek pasal tuala tuh kecik jer. balak aku tegang balik bila terhidang pandangan indah tuh.mak aku menuju ke bilik dia dan aku pun ekori senyap-senyap, cadang nak skodeng dia.samapai kat bilik dia aku tengok lalu celah lubang dinding. dia tgh keringkan badan, nampak segalanya. kote aku menegang gila. ntah perasaan mana rasuk aku , aku terus masuk bilik mak aku dan terkam dia. terus ramas tetek dan korek burit mak aku tuh. mak aku terkejut dan mula meronta nak lepaskan diri. dia menjerit-jerit marah, nasib baik rumah aku nih agak terpisah dari rumah lain kat kampung tuh.badan aku kira besar gak jadi senang nak pegang mak aku tuh, aku teruskan korek dan ramas. lepas tuh nak lagi senang kejekan mak aku, aku ikat dia ke katil ngan baju dia, aku satukan tangan dia keatas dan ikat ke kepala katil. sekarang aku dapat meikmati tubuh montok mak aku dgn lebih senang.aku pun mula menjilat dan meramas tetek besar mak aku tuh. memang besar dan montok dengan puting besar kecoklatan.aku gomol tetek mak aku tuh lama gak, siap gigit sikit. tetek mak aku dah tegang, puting dia keras menegak, tersenyum aku pasal aku tau mak aku dah mula stim.aku mula mencium kebawah pulak, menuju apam tembam mak aku yang berbulu lebat tuh. samapai kat tempat tuh aku kangkangkan kaki mak ku luas dan mula jilat cipap mak aku. wangi pasal baru mandi dan dah berair . banyak juga air mak aku, aku jilat burit dia dan gentel kelentit mak aku yang agak besar tuh. terangkat-angkat buntut mak aku yang besar tuh bila aku buat macam tuh. aku try masukkan jari aku kedalam burit mak aku tuh. ketat lagi mungkin pasal lama tak dipakai.setelah puas ngan foreplay tibalah masa aku merasa kehangatan burit mak aku tuh. batang aku dah bersiap untuk bertempur.mak aku terbeliak mata bila aku celapak kangkang dia. dia meronta lagi tak nak bagi aku kongkek dia. aku pegang kaki dia kemas kemas dan mula sorong batang aku masuk. pelan-pelan batang aku yang durjana tuh masuk ke dalam burit tembam mak aku. ketat juga burit tuh dan akhirnya sampai kepangkal. batang aku telah berjaya berkubang dalam burit panas mak aku sendiri. perasaan aku masa tuh betul-betul gembira dan thrill pasal dah lama aku bayangkan benda nih.lepas dah masuk tuh aku diamkan kejap, nak layan kemutan mak aku. pandai juga dia mengemut. lepas tuh aku mula mendayung. memula ku dayung slow dan makin lama makin laju. mak aku dah mengerang mcam jalang gian kote. aku pun jolok puki sedap mak aku tuh. memang syok dan sedap puki dia. mak aku lak dah mula tak ingat dunia. sedap kena pengangan kote aku. dia mula mengerang " arghhhh".tapi dia dah menangis. mungkin tak sangka batang anaknya sedang berkubang dalam puki dia. aku dah tak peduli dan semakin menikmati merogol mak aku sendiri. tetek dia yang besar tuh aku ramas- ramas sambil batang aku terus kelaur masuk cipap hebat mak aku. tetiba kote aku rasa dipicit kencang oleh kemutan puki mak aku tuh, rupanya dia dah klimaks. makin sedap puki dia. batang aku dah basah kena air nikmat dari telaga mak aku tuh. "sedap betul puki mak nih, saya akan balun puas-puas". lepas mak aku dah reda dari klimaks dia aku dayung balik. dalam 20 minit jugak aku mambalun puki hebat mak aku tuh. tetek besar dia bergoyang-goyang sambil aku menjolok dia menambahkan nafsu aku. aku dah nak kilmaks dah. aku terus menjolok dan akhirnya bila nak pancut aku jolok dalam-dalam, mak aku pun turut klimaks sekali lagi. banyak gak air aku semua masuk dalam burit mak aku tuh. lepas menikmati pancutan aku tuh aku pun cabut batang aku dan aku tengok mak aku masih menangis.aku tak lepaskan mak aku tuh, lepas berehat aku buat second round dengan gaya lain pulak. lepas 3 round kena rogol mak aku dah mula enjoy, dah tak malu untuk mengerang kenikmatan dan meminta. akhirnya di akhir round ketiga dia kulum batang aku dan aku pancut dalam mulut dia. tuh ler pengalaman aku kongkek mak sendiri. lepas nih aku cerita lak macam mana aku rogol kakak aku ngan bantuan mak aku. ok bye

14 Comments:

Blogger mrbond said...

Hahaha. Betul ke citer ni....
?//

6:59 PM  
Blogger Unknown said...

Ayat pumpang sial. Hahahahahahaa.

8:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

ayat tunggang langgang sial HAHAHAHBA

12:53 AM  
Anonymous Anonymous said...

ayat tunggang langgang sial HAHAHAHBA

12:53 AM  
Blogger ahchai motor said...

Keraskoteaku

3:41 PM  
Blogger AnakEmak1482 said...

Henat fantasi dia dengan emak sendir..terbaik..

12:36 AM  
Blogger Unknown said...

Ghkhgvkkkjggh

2:01 PM  
Blogger Unknown said...

Aq prnah terlanjur dengan ibu kandung aq.
Cita dia mcm nie waktu malam aq pegi ke tandas aq xtahu ibu aq dekat dalam tngh mndi tnpa apa"dan pintu tidak ttup rapat aq tolak tp xprsan ibu aq selesai aq buang hajat dngn xsngaja ibu pndang dngn snyum namun dia ckp npe tk ketuk pintu dulu aq hnya senyum malu.terus ibu fikir ajk aq mbdi dng dia aq pn xtolak sbb sblum ni mndi same" tp pkai kain kali je telanjang,ibu suruh aq buka semua pkaian aq ikot ckp ibu,lagi pn umor aq msih muda 18tahun dan msa tu aq xtahu bnda"nie daripda ibu aq terus smpai skrang.mcm ni aq selesai buka seluar pndek ibu terus mndikn aq dan ibu sabun satu bdn aq dan yg aq pelik belah kemaluan aq ibu aq ramas dan tarik"aq pn beritahu la knpe ibu pegang lama"tp ibu hnya tnya syg ibu tahu tk pnh rasa kan
Aq dah pelik msa tu,ibu aq ckp mcm ni kalau anak dengan ibu xpe kalau dengan org luar bru xboleh aq masih mcm org bodoh tp ibu aq telah goda aq dia kangkang atas mangkuk toilet dia ckp nm aq ipan sini aq pergi la dan aq kata ibu buat ni buka xboleh ke ibu aq ckp boleh kalau ibu dan anak aq pn ohho.ibu aq lurut slow"makin rapat dengan ibu aq pnya kemaluan dan dia bawa masok slow"msa tu aq firstime tahu buad bnda tu aq rasa ngilu dan geli tapi ibu aq ckp syg ibu buat tolak tarik agak"dalam 1jam sntngh juga dlm bilik air smpai aq rasa nk terpancut ibu aq cakap sayang itulah ibu nak awak keluarkan dan aq cakap nk pancut kat mana,ibu aq cakap biar je dalam ibu punya biar sampai syg ibu rasa dah puas.aq terus tnpa apa"terus terkejut apa yg terkeluar tu ibu aq cakap itula benih seorg lelaki.aq keluarkn kemaluan aq dri ibu aq dan melimpah meleleh aq cakap kalau anak dengan ibu tk ap syg org xtahu aq snyum je.itu jela dapat aq kongsi sejak tahun 2020 aq dengan ibu kandung aq kalau korang dengar xbest xpe sebab perngalaman aq yg rasa.

2:24 PM  
Blogger Lucy said...

https://www.ceritalucahrogol.com/2022/02/emakku-sayang.html

6:22 PM  
Blogger colmat said...

cter lg

9:13 AM  
Blogger Nak try lubang emak2 atau isteri orang said...

Kalau dpt lagi buat la video nk tgok pepek mak kau bro ..

11:18 AM  
Blogger Nak try lubang emak2 atau isteri orang said...

Sy nak try main mak2 umo 50-60 ada x

11:19 AM  
Blogger Penjilat Cipap said...

Kt Malaysia ni dah byk anak dpt main emak sendiri.kt indon seks dlm family ni dah mcm biasa.klu tengok di YouTube ada rancangan bual bicara yg interview anak dan emak yg hidup bersama mcm suami isteri.aku adalah salah sorang dlm Malaysia ni yg dapat seks dgn emak kandung ku sendiri.klu nk dgr,htr komen kt email penjilatcipap77.gmail.com

10:46 AM  
Blogger Anakmak said...

Yang suka melancap bayangkan fuck emak sendiri boleh ws aku. Hehe kita sama. 0147441927

10:31 AM  

Post a Comment

<< Home