" link="#000000" vlink="#000000" alink="#000000" bgcolor="#000000">
zone story lucah
www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Thursday, July 06, 2006

TETAMU KAMI

Tamu KamiIni adalah sebahagian daripada kisah peribadi ku yang akan kuceritakansatu-persatu di ruangan ini. Sebenarnya bila aku bersendirian selaluakutersenyum bila mengenangkan kiah-kisah silam ku dan sesungguhnya tidakkunafikan bahawa aku adalah seorang yang pelahap dengan sex. Walaupunakusudah beristeri tetapi naluri sex ku amat tinggi bila melihatperempuanlebih-lebih yang berpakaian sexy. Aku mempunyai pekerjaan tetapsebagaianggota tentera tetapi selepas waktu bekerja aku menjalankanperniagaankomputer kerana aku mempunyai kelulusan tinggi dalam bidang sainskomputerdari IPT tempatan. Kisah pertama yang ingin aku ceritakan adalahpengalamanku dengan seorang setiausaha disebuah hotel peranginan di bandarKuantan.Kisah ini terjadi bermula pada bulan Jun 1997.Aku telah mendapat satu kontrak membaiki dan menyelenggara komputer disebuah resort untuk tempoh satu tahun. Selain itu aku juga dimintauntukmenunjuk ajar staff resort tersebut tentang application Msoffice97sertaWin95. Semasa mengajar aku telah terpikat dengan setiausaha resorttersebutyang bernama Wati. Sebenarnya aku dari awal lagi memang dah aim katdiasebab body dan dressing dia pun dah boleh buat batang aku demam panasdalamseluar. Tidak kunafikan perhatian ku memang lebih pada dia seorangsemasaaku mengajar daripada staff yang lain. Kadang-kadang sengaja akumemegangjarinya semasa dia menaip kat keyboard untuk melepaskan tension aku.Sengajatunjuk miang aku kat dia tapi aku nampak dia buat don't know jer tuyangbuat aku makin terbakar. Umpan aku menjadi biler dia mintak tolong akuajarkan cara menggunakan internet. Disebabkan komputer yang adainternethanya di pejabatnya sahaja aku pun mencadangkan agar aku mengajar nyapadasebelah petang sabtu atau hari minggu supaya tidak menggangu tugashariannya. Dia bersetuju dan dari titik ini bermula adegan cucuk-mencucukantara aku dengan Wati ni.Pada petang sabtu yang dijanjikan (lebih kurang pukul 2.00) aku pundatangke bilik pejabat nyer dengan satu matlamat yang dah berminggu akupendamkan.Hari tu sengaja aku tak pakai seluar dalam supaya senang buat kerjakalauikan masuk pukat. Aku masuk pejabatnyer dan aku lihat memang telahsediamenunggu aku. Semasa aku duduk dekat ngan dia aku dapat mencium bauharumminyak wanginyer menusuk hingga ke jantung ku. ÉYou ni busuk ler, takmandiker?É sapa ku untuk mengusik nyer. Wati ketawa sambil menampar kecillenganku membuatkan batang ku mula terbatuk. Nak kena budak ni kata hatikuÉ Akupun mula mengajarnya mengguna netscape navigator sambil tangan kumenekuptangan nya yang memegang mouse dengan reaksi yang bersahaja. Akumemberialasan yang dia lambat untuk menggerakkan mouse dari satu tempatkesatutempat yang dikehendaki oleh ku. Kami duduk bersebelahan dan rapat-rapatantara satu sama lain yang membuatkan awang ku semakin demam. Akusengajamerapatkan paha ku kepangkal paha Wati untuk melihat reaksinya. Nyatadiaseorang yang cool dan bersahajaÉ Rasanya dia seorang yang mudahbelajarkerana hanya setengah jam dia telah faham bagaimana menggunakannavigatortermasuk e-mail dan bagaimana untuk search dan download program dariinternet. Aku juga menerangkan cara untuk melihat movie dan adegan sexkerana itulah nawaitu utama ku pada hari tu. Tak kusangka dia sungguhberminat untuk melihat gambar adegan sex yang kuceritakan. Mulanyeraku cumasurf gambar bogel minah Penang untuk tarik perhatian nya yang orangmelayupun ader bogel kat internet lepas tu minah Indon lak dah puas aku gilahtengok minah jepun kena tenggek, ader yang menjilat, ader yangmengulum,ader yang kena main jubur dan macam-macam lagi. Aku tak sedar masabilatangan aku tetiba jer dah ada kat bahu dia kerana terlampau seronokakutunjuk gambar main tu kat dia. Aku perati dia dah one kind dah..tarik nafaspun panjang-panjang dan tertahan-tahan serta muka dia dah naik merah.Aku pun aper lagi makin rapat ler ngan Wati nie. Aku tanya direct katdia.. youader experience ker buat kerja macam ni?..selamba dia jawab dia dahkawindan ader anak sorang Berderau darah aku bib bila dia habaq macam tusebabsebelum tu mati-mati aku ingat dia tu anak dara. Bengong betul aku.Tapisebab tiada bantahan, tangan aku yang merangkul tengkuknya telahmenjadisemakin berani dengan terkulai keatas dadanya tanpa excuse jari-jemari kumemicit dada yang telah menjadi mengkal dari luar baju sambil tangansebelahku menari bersama mouse mencari gambar adegan yang memberahikan darisiteitu. Aku lihat matanyer semakin layu melihat gambar-gambar sex yangterpapardiskrin. Akhirnya Wati tersandar kedadaku dan tangan nyer terkulaikeataspaha ku dan peluang ini kugunakan sebaiknya untuk tangan ku melompatkedalambajunyaÉJari ku terus masuk kedalam baju dalam wati dan tangan ku terusmencariputing susu untuk di gentel. Bila bertemu aku terus melekapkan tangankuseperti pari pasir yang melekap di pantai, hmmm.. panas dan tegang.Tanganku melepaskan mouse dan mencari butang baju Wati untuk memudahkantangan kumeneroka badan nya yang putih melepak bagaikan anak dara cina, akuterusmembuka semua butang kemeja yang dipakaiannya sambil mulut ku melekapkemulutnya, kucari lidahnya dan terus ku sedut masuk ke mulutku..Reaksi dariWati sungguh hebat, dia terus memusingkan badan dan memeluk belakangtengkokku dengan rakusnya seakan mahu menarik kepala ku masuk kemulutnya..akumerasa gigi ku berlaga dengan giginyer berapa banyak air liur ku ditelaholeh nya dan air liur wati aku telah aku pun tak tahu Aku menarikmulutkudan berdiri dari kerusi sambil melihat sekeliling untuk mencaritempat lepakyang sesuai, tapi dalam pejabat aper ler yang ader selain dari mejadankerusi, nak baring atas meja maner ler nak muat lagi pun meja tu dahpenuhdengan seanika benda. Wati masih duduk diatas kerusi sambil memandangbatangku yang dah melintang dalam seluar. Tangan ku spontan menarik bajukemejaputih nya dan mengeluarkan baju tersebut dari tubuhnyer. Kemudian bajudalamnyer aku tanggalkan di ikuti bajuku sendiriAku longgokkan semuaperkakas tu atas meja, dan alangkah indahnyer bila aku melihattubuhnyeryang sudah tidak berbaju.. Wati tersenyum pada ku.. senyuman seribumakna..tanpa banyak bicara aku pusingkan kerusi ku menghadap kerusinya danakuangkat kedua kakinya keatas paha ku. Kami saling berhadapan dan tanpamembuang masa mulut ku menyedut putting Wati seperti itik menyudulimbahdengan lahapnya. Setelah puas ku sedut di kiri dan kanan aku mulamenjilatputting yang telah menegak dan buah dada pejal wati yang telahmembengkak.Kedua buah dadanya menjadi tegak dan hasil jilatan tersebut membuatwatimencengkam rambut ku sambil mulutnya berdesir seperti orangkepenatan. Akumakin ligat menjilat buah dadanya yang telah bengkak dan lidah kumakinligat sehingga tangan wati aku angkat untuk menjilat ketiaknya Watisemakingelisah dan menggeliat apabila ketiaknya aku jilat Oohhhhhhh.. Shah Idahtak tahan ler.. keluhnya, dan duduknya makin melurut kebawah..sebenarnyaaku seronok bila perempuan mintak main tapi aku buat don't know ajekeranaini adalah cara aku memuaskan perempuan Wati menggeliat-geliat danbadannyaterangkat bila lidah ku menjelajah hingga ke pinggangnya.. sambil itutanganku meraba ke celah kangkangnya, ternyata airnya cukup banyak sehinggaakumerasa seluar yang dipakainya terasa lembab dari luar.Aku meminta Wati berdiri lantas ku buka zip dan kancing seluarnya ,seluaritu secara automatik melurut kebawah berlonggok dicelak kakinyamenampakkakinya yang gebu putih melepak membuatkan mata ku berpinar sekejaplantaskuurut paha yang gebu sambil mulut ku memagut mulut wati yang sediaterbukasedikit, seperti magnet mulut ku bercantum dan lidah berpintal macambelutdan apa lagi tangan ku pun merewang masuk kedalam seluar dalam watiyangsebesar tapak tangan sahaja. Aku menggunakan kedua tangan ku melurutseluardalam wati hingga keparas pahanya dan tangan ku seperti tertarikmelurukecelah kangkang wati lalu mengusap bulu lebat yang kurasa berpintal-pintalsambil lidah ku terus membelit lidah Wati tak berhenti-henti. Akulihat watiseakan sudah tidak berdaya dan tangannya hanya tersangkut dibahu ku.Akumelepaskan mulutnya dan meminta nya duduk diatas meja supaya senangakumelurutkan seluar dalamnya kata ku tetapi maksud sebenarnya aku nakkangkangkan dia diatas meja tu untuk ku ulam biji kelentitnya sertamenghayati keindahan tubuh wati yang amat ku gerami semenjak pertamakaliaku melihatnya dulu. Sebenarnya aku memang berjanji pada diriku kalauakudapat main dia ni aku mesti jilat pantat dia dulu baru aku main.Wati lantas mengikut arahan ku dan dia duduk berjuntai menghadap aku,sambilitu aku mengambil kesempatan membuka seluarku kerana batang ku memangtaktahan kerana dah lama sangat tersepit dalam seluar jeans aku. Bilasaja akumelurut seluar ku, lantas batang aku membidas keluar dengan bangganyamenunjukkan kebesaran dan kepanjangan kepada Wati. Aku mula merapatisemulawati tetapi tertebih dahulu wati meminta aku pergi mengunci pintudahulusebelum apa-apa hal pun katanya. Aku menjalankan tugas itu sambilberbogeldan batang ku terhunus 90 dajah sambil Wati tersenyum melihat gelagatkuÉaku pun terenyum juga melihatnya yang menolak seluar dalamnya kelantaimenggunakan sebelah kakinya lagi. Aku melapangkan meja danmemusingkan tubuhWati memanjang diatas meja. Aku memintanya berbaring dan bila diatelahbaring aku mengangkat kedua kakinya keatas meja dan menguak pahanyayanggebu melepak itu. Ku lihat bulu pantatnya memang lebat serta kelihatanmembusut keatas.. dari rekahan merah seperti kerang terkopak kulihatsudahberair serta lembab. Wati meletakan kedua tangannya didada dan sediamenantitindakan ku. Aku memulakan dengan mencium lututnya dan seterusnya akumenjilat kedua pahanya, wati mula mengelepar dan menyepit kepalakudengankedua pahanya yang montok. Aku terpaksa menguak pahanya dengan tanganbagimengelak dari disepit dan lidah ku terus menjilat pahanya dansesekali akusedut pahanya sehingga meninggalkan kesan lebam.. Wati mendesah-desahdanmula menarik rambut ku dan memberitahu dia sudah tidak tahan lagi..akutersenyum sahajaÉ.. Aku menolak sedikit Wati keatas bagi memudahkanakumembongkok dari sisi meja, tangan ku membuka luas paha Wati dansebelahtangan ku menyelak keatas bulu pantat Wati bagi membolehkankelentitnyaterjongol keluar, lidahku terus meniti di bibir kelentit yang telahbasahdan renggang itu serentak Wati terjerit kecil mungkin kerana terkejutatauamat sedap OOHhhhhhhhhhhhhhh,,..Aahhhhhhhhhhhhhhh katanya.. janganShamÉkotorrr.. aku selamba saja meneruskan kerja jilat menjilat dan akutahulahdia belum pernah kena oral sex lagi. Lidah ku makin ligat menyapaseluruhlubang pantat yang tembam dan kulihat airnya telah meleleh sehingga kelubang jubur, akhirnya lidah ku mengurut kelentitnya yang terjongolkeatasbertalu-talu membuatkan ponggong Wati menggelepar kesedapan danbadannyamengeras dan kejang diiringi dengan raunganbertalu-talu aaahhhhhhh..uuuggghhhh..aaaahhhh..uuggghhhhhh dengantangannyameramas rambutku seakan mahu terburai rambut ku dikerjakannya. Kulihat airsemakin banyak keluar sehingga melimpah keatas meja dan aku tahuklimaks nyatelah tiba dan pasti airnya telah terpancut keluar. Aku terusmenjilat bijikelentit tersebut sehingga kulihat Wati flat terus macam dah pengsan.Aku melepaskan kaki Wati yang terkangkang serta bangun dan terusberdiridisisi meja menghadap mukanya. Kepalanya dan badannya ku tarikmengiringkearah batang ku yang seperti scud tegak menunggu sasaran. Aku menariksebelah tangan Wati memegang batang ku yang memang panjang untukdijamahnyadan aku memintanya merapatkan muka kearah batang ku. Mulanya diamacam takbiasa jer tapi aku katanya tak aper bukan nyer kotor, É.batang I nimacamlubang you juga bukannya ader racun, kata ku. Dia ni really takpernah kulumbatang laki dia sebab tu aku tengok macam bodo saja bila aku hulurbatangaku kat mulut dia. Aku jadi geram tengok dia macam takut je nak letakbatangaku kat mulut dia, last-last aku tarik kepala dia dan aku suapkanbatang akumasuk kedalam mulut Wati dengan keras, dia terkejut tapi tak sempatnak buataper-aper kerana batang aku dah menerobos masuk sampai ke anak tekakdiakerana aku tekan kepala dia dengan kuat. Kemudian aku sorong tarikkepaladia dua tiga kali dan lepastu saja aku biarkan nak tengok reaksi dia.Wah..aku tengok dia dah pandai main lidah atas kepala batang aku dalammulut dia.Aku melepaskan tangan ku dari kepala Wati dan jari telunjuk kumencari celahkangkangnya yang telah banjir dengan air. Aku mula merodok dengan jaritelunjuk ku kedalam lubang pantat Wati dan aku dapat merasakankepanasan airdan kemutan lubang yang bertali arus. Mulut wati terus ligatmenghisap danmenjilat batang ku sehingga sesekali aku terjengket menahankenikmatannya.Aku menukar jari hantu supaya jari ku lebih dalam beroperasi. Jolokankumembuat wati semakin ganas mengulum batang ku dan berbunyi berdecap-decupdan kulumannya sehingga kepangkal batang serta aku dapat merasa anaktekaknya terkena kepala takuk ku. Tangannya kemas memeluk pinggang kusambilkepalanya berbuai kedepan dan belakang dengan mulutnya terus menghisapbatang serta lidah yang sesekali bermain di kepala butuh ku yang telahkembang macam kepala tedung senduk. Aku terasa telah hampir hendakmenembakkan peluru ku dan aku cuba merenggangkan batang ku dari mulutWatiuntuk memancutkan air ku diluar mulutnya tetapi pautan tangan Watiyangkemas pada pinggang ku membuatkan nya mengikuti gerakan ku.. Wati.. Inakpancut air I ni kataku,.. tapi dia hisap makin kuat. Aku tak leh nakkataaper lagi,.. aku hentakkan jari hantu aku paling dalam kedalam lubangWatidan serentak itu aku semburkan semua air mani aku kedalam mulutnyasambilaku melentikkan badan aku kebelakang dengan rasa seribu nikmat,..kaki akuterjongket aku terasa Wati meluahkan air mani putih pekat melaluicelahbibirnya.,, mukanya kelihatan berkerut sedikit mungkin menahan rasaloyaatau tak selesa tetapi batang ku masih lagi berada didalam mulutnya.Sebahagian dari air mani ku tertumpah keatas meja selepas meleleh daribibirnya yang berlipstik pink dan aku perlahan menarik keluar batangku darimulutnya dengan perasaan lega. Aku mencapai tisu yang kebetulan beradadihujung meja dan mengesat mulutnya yang berselebet dengan air maniku.Setelah habis aku menarik mulutnya kearah mulutku lantas kedua mulutbercantum dan kami berpelukan dengan wati duduk diatas meja dan akuberdiridilantai.Setelah puas buat sup lidah aku menolak semula Wati kebelakangsehingga diaterbaring. Aku tahu Wati mesti fikir aku nak pacak batang aku masukdalamlubang dia sebab itu dia awal-awal lagi dah kangkang luas-luas tapikepalaaku memang nak pekena dia habis-habisan hari ini supaya seumur hidupdia taklupa pada aku. Lagi pun macam mana aku nak piling dia kerana batangaku danmula lembik selepas air aku kena sedut keluar. Aku ambil tisu dan laplubangbontot dia dengan tisu tu kenapa Sham..?.. air you banyak sampaijubur youpun basah.. tu yang I lap ni. Kataku sengaja mengaburi perbuatan kudari diketahuinya. Kemudian aku merapatkan kedua kakinya dan menolaknyakedepansehingga bontotnya terdorong naik keatas. Lubang juburnya yang lebamsedikitterpampang didepan mata ku dan aku terus mengesat lagi dengan tisusehinggakelihan cukup bersih. Kemudian dengan satu gerakan aku membongkok danterusmengasah lidah ku kesekeliling lubang itu. Wati terjeritaaaaahhhhhh.uuuuuggghhhhh geli..gelii..geliii katanya sambil badannyamenggelepar lagi. Kakinya menendang-nendang diudara membuat aku sukaruntukmeneruskan kerja-kerjaku kerana badannya bergerak semakin kehadapanbila iamenggelepar. Akhirnya aku bangun dan meniarapkan badan Wati sertamemintanyamenonggeng. Fuhh!!!.. bila saja dia menonggeng aku pun terus kuakbontottembam dia dan jilat lagi sekeliling lubang jubur yang kelihatanterkemut-kemut menahan kesedapan. Wati menggelepar dengan kepalanyataktentu arah, sesekali kepalanya seakan mahu menyodok meja dan sesekalidigoyang kekiri dan kanan dengan pantas macam orang tak hendaksesuatu.Mulutnya merintih tak habis-habis dan sesekali meraung macam lembukenasembelih.. aku pula tengok dia macam tu lagi ler ligat jilat juburdia danjari ku sekali lagi tertusuk masuk kedalam lubang pantatnya yangmemang dahlama banjir. Sekejap sahaja airnya telah meleleh sehingga mengalirmenurunilengan ku. Dahsyat betul air dia ni fikir ku. Wati meraung dan memintabatang ku dimasukkan kedalam lubang pantatnya dengan segera, aku rasadahdekat sepuluh kali dia minta tapi aku masih belum nak buat kerjafinal tulagi sehingga aku pasti dia benar-benar terseksa dengan kerja-kerjakreatifaku. Batang aku dah mula mencanak semula kerana aksi-aksi Wati yangsentiasamenggelepar kerana penangan ku. Tangannya meraba kebelakang dan bilaberjumpa batang ku, jejari tangannya terus meramas dan menarik batangkuseakan menunjukkan jalan kemana hendak pergi.. Aku rasa batang akupun dahtegang giler sekarang dan bersedia untuk menyelam kedalam dasar lubangpantat Wati, aku pun panjat meja dan melutut dibelakang Wati, bilamelihatkeadaan ku seperti itu dengan pantas Wati menghulurkan tangan melaluicelahkangkangnya mencapai batang ku dan menarik kearah sasaran. Aku punmengikutisahaja kerana aku sendiri pun dah tak sabar lagi nak test powerlubang baru.Aku pun tolong pebetui kedudukan batang aku dan bila dah aku rasatepak katlubang dia aku pun tekan perlahan-lahan batang aku masuk kedalamlobangpantat yang telah sedia ternganga menanti penangan ku. Semasa menolakmasukaku merasakan batang ku seakan disedut dan batang ku sepertidigenggam-genggam oleh dinding pantat Wati. Wati menggeliatkanbadannya danmukanya tertosok diatas meja dengan satu raungan yang cukupmemberahikan akudan sesiapapun yang mendengarnya. Aku menolak batang ku sehabis dalamdanwati pula mendorongkan punggungnya kearah ku sambil menggoncang-goncang. Akujadi geram dan aku tampar sekali punggungnya supaya dia diam sikit,akutakut nanti kalau dia terlebih gelek nanti air aku cepat terburaiÉtakbestlerÉ mujur ler dia faham maksud aku. Adegan tarik sorong bermuladenganbatang aku yang besar dan panjang 6 inci memenuhi seluruh ruangpantat Watitanpa belas kasihan. Aku tarik laju dan tekan perlahan sehingga santakkehujung lubang pantat dan aku dapat merasakan kepala takuk akumencecahbiji nikmat wati kerana setiap kali bertemu wati menjerit dan meratapkesedapan. Air pantat Wati jangan cerita ler.. bila aku tekan sampaikepangkal.. prakkk.. bunyinyer..seperti orang berjalan dalam lumpur.Kulihatairnya meleleh turun melalui pahanya dan juga bila pangkal batang akubertemu lubangnya air memercik keluar membasahi paha ku. Aku merasaamatnikmat bila pantat nya terus menerus meramas dan mengemut batangkusehinggaaku merasa batang ku seakan hendak putus dikerjakannya. Tikaman kusemakinlaju dan aku sengaja menghempaskan batang ku sekuat mungkin keataspantatyang tembam supaya batang ku masuk sedalam yang mungkin. Tetiba jerku lihatWati mengerang sambil kedua tangannya menggenggam penumbuk sepertioranghendak berkelahi.. uuugghhhh..uuuggghhhh..uuuggghhhÉuuuggghhhh..jeritnyadan badannya menegang dan keras diiringi kemutan yang dahsyat,menyepitbatang ku yang dah macam bosi berendam dalam lubang pantatnyaÉ akutahu diadah klimaks dan bila aku tarik batang ku, seluruh batang ku dipenuhiairpekat putih dan aku merasakan lubang wati bertambah licin dansebahagian airitu meleleh keluar dan jatuh keatas meja..Namun perjuangan ku belum selesai,..aku meneruskan tikaman berbisakudenganlebih aggresif lagi sehingga kulihat wati terkulai dan tidak berdayalagimenopang badan nya dengan tangan. Aku berhenti seketika dan mencabutbatangku dari pantat Wati kerana kasihan melihat dia yang telah terkulailayulantas tubuhnya ku terbalikkan. Aku mengangat tubuhnya danmembaringkandiatas lantai pejabat, mujur carpetnya agak tebal jadi tak ler terasasakit.Kakinya aku bengkokkan dan sekali rodok sahaja batang ku terbenamhabismasuk kedalam lubang yang telah amat licin itu. Tubuh ku lantasdipelukhabis-habisan dan mulut kami bertemu serta lidah memainkan peranan.Batangku yang terendam terasa akan aliran air hangat didalam lubang pantat.Setelah puas makan sup lidah aku pun mencari sasaran lain yang sesuai.Batang ku sengaja tidak ku kocakkan kerana aku nak rasa feelingkemutan yangbertalu-talu. Lidah ku mula menjilat dan mengulum telinga Watimembuatkandia menggelepar lagi dan mengayak-ayakkan punggungnya. Lidah ku turunketengkok dan akhir sekali putingnya menjadi sasaran ku. Habis akujilat danWati terus menerus mengerang serta menarik-narik rambut ku. Pantatnyasentiasa terasa panas dan tetiba aku merasa macam ader paip bocordalamlubang pantat wati lantas satu rangkulan yang amat kuat melilit tubuhaku.Wati menjeri lagi dan ponggongnya terangkat tinggi. Aku pun memulakantarikan dan bila ku hentam pantat tembam tu semula aku merasakanseakanmenembusi air buih kerana terlampau banyak air Wati. Aku mendayungdenganderas sehingga wati melekapkan badannya kepadaku dan kepalanyaterjuntaikebelakang. Aku merasakan keseapan ku dah samapai kekepala dan dengansatuhentakan yang paling dalam aku pancutkan keseluruhan air ku kedalammangkukWati yang memang telah banjir itu.. aku mendengus..aaahhhhhhhh;;!!!!Sambilmerangkul weati sekuat hati dan memberikan satu ciuman dipipinya..Kami sama-sama terdampar diatas lantai dengan aku menindihnya diataslebihkurang lima minit. Seluruh tenaga ku seperti telah habis disedut olehwatidan dia tersenyum sambil mencubit pipi ku.. you ni power ler.., I takpernahdapat macam ni lagi..I betul-betul puas Sham..kata Wati sambilmemeluk ku.Aku senyum É kalau you nak lagi call ler I.. balas ku sambil bangun.Akumengambil pakaian Wati dan memberikan padanya. Aku menolong memakaiansatupersatu pakaiannya dan bila selesai kami sama-sama membersihkanpejabat. Akulihat jam masa tu dah 5.15 petang dan aku pun offer hantar dia balikÉSemasaberjalan turun kepala ku telah memikirkan berbagai cara untukmelanyak Watini puas-puas. Siap ler kau Wati.. fikir kuÉ

1 Comments:

Blogger Lucy Saputri said...

klik untuk baca cerita lucah malaysia selengkapnya

3:59 AM  

Post a Comment

<< Home